heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Mindre bra dag.

Publicerad 2015-01-14 18:54:15 i

Vet inte vad det har varit med mig idag men varit sur och irriterad. Börja redan vid frukost när jag bredde smörgåsar med leverpastej till de boende. Men hur gått är det inte med en leverpastej smörgås el två :) Åh vad jag ville äta jag med. Till lunch fick dom prinskorvar och herregud så gott det lukta rena tortyren att stå och lägga upp maten till de boende. Jag brukar inte bli påverkad på det här sättet men idag var det tufft. Måste vara betydligt lättare att jobba som chaufför el på nåt lager där man inte hela tiden blir frestad. Där anhöriga inte kommer med tårta el personalen bakar :) 
När jag kom hem så luktade det nybakat hur gott kan inte det lukta :) När jag kom in i köket hade Liten gjort korv i ugn med pasta och bakat. Hon hade bjudit över sin syster också. Tror Ella också var bjuden men kunde inte komma. 
Jag fick stålsätta mig till.max för att inte slänga mig över maten. Inte för att jag är hungrig men så tråkigt att inte få tugga. Jag gick in i vardagsrummet medans dom åt och när dom ätit klart och skulle äta kaka så bytte vi rum :) 
Men dom kan snabbt efter till köket för att hålla mig sällskap då hade dom givetvis ätit upp kakan.
Jag värmde en broccoli soppa men vet inte vad som hände för det såg ut som snor och smaka skit så det åkte i slasken. Körde en smoothie med blåbär och vanilj det låter gott men den är så äcklig så jag är hellre utan drack halva sen kasta jag den. 
Igår var jag på toppen humör idag lite lågare men är ärlig i min blogg och skriver hur det verkligen känns. Varför dölja sanningen. Om jag skrivit i 90 dgr att allt är toppen och allt smakar gott då hade jag ljugit för både mig och er och det är ju inte sjyst.
Men bara att få skriva av mig här till er gör att jag redan mår bättre:) Så tack för att ni finns. <3
Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-14 20:47:49

nu tar vi nytt positivt.du klarade det ju

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela