heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Charm kurs

Publicerad 2015-06-29 20:31:20 i

I går när vi var i uppsala och skulle gå på en stadsbuss så gick jag på där bak med vagnen väntade till alla passerat och gick sen fram och plippa mitt kort. När jag vänder mig om och ska gå tillbaks till vagnen så bokstavligt talat skriker chauffören till KAN DU INTE LÄSA? Jo svarar jag lite försiktigt när jag förstår att det är mig han skriker på. Uppenbarligen kan du inte det fortsätter han skrika för då skulle du sett skylten på bussen där det står att man ska gå på fram med barnvagn. Jag ber om ursäkt och går till vagnen. Kan inte riktigt släppa att han skrek på mig så hade ju inte direkt gjort något kriminellt :( När jag sen går av bussen så kollar jag hur den där skylten ser ut men det finns ingen skylt! Så jag går fram till chauffören och säger det och förväntar mig en ursäkt. I stället stänger han dörrarna mitt framför näsan på mig och åker därifrån. Han skulle verkligen behöva gå en charm kurs!! Att skrika som en tok på en passagerare som inte sett en skylt som inte fanns det är väl inte okej nånstans. Hoppas bara han hade en dålig dag och inte beter sig så där jämt. 

En annan sak jag vill ta upp är att jag inte är psyksjuk på något sätt el det vet jag i och för sig inte för jag är ju inte läkare och får alltså inte ställa nån diagnos 😂😂 Mitt humör åker upp och ner ena dan är det sol nästa pannkaka och så tror jag alla känner emellanåt oavsett var i livet du befinner dig. Men som den optimist jag är så tror jag att det vänder snart och jag får lite medvind i livet :) 

Var ute på en pw igår på 60 min och satan i gatan jag blev att komma igång på allvar med min träning, tränings tarmen har vaknat till liv och hade jag inte varit barnvakt hade jag gett mig ut på en riktigt svettig pw. 
Tack för att du fick mig att längta till att träna igen. 💪🏃

Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela