heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Hjälp

Publicerad 2015-04-04 10:00:37 i

Jag blir tokig snart helt plötsligt har våran chromecast slutat att funka vilket betyder att vi inte kan titta på bla netflix. Och sånt här gör mig så irriterad när saker helt plötsligt utan någon som helst anledning bara slutar att fungera. Har startat om och börjat om men inget hjälper grrrrr så finns det nån teknisk kunnig som ev kan veta vad som gått fel får ni gärna tipsa mig :) 

Jag och Inez har varit ute på Turf runda nu på morgonen kul grej att jaga zoner :) 
Kolla klart alla danser igår men var tvungen att hålla mig vaken då Liten hota mig :) Fick absolut inte lägga mig för henne.  Men när kl var 22 så såg jag dubbelt så då la jag mig så vet inte vem som åkte ut igår. 
Vakna kl 7 i morse och kunde inte somna om så irriterande nu tänker jag väcka Liten hon har sovit tillräckligt tycker jag :) 

Önskar alla en Glad Påsk 🐣🐣🐣
Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela