heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Helt härlig söndag

Publicerad 2015-06-28 17:39:47 i

I morse när jag vakna så hade jag påsar på ögonlocken påsar under ögonen har jag ju varit med om men på vad nåt nytt såg jätte skumt ut. Vet inte om det beror på att jag somna gråtandes igår.
0815 var jag hos Ella för att passa min prins under dan. Det var ju kanon väder så vi gick ut vid 9 först lekte vi i en park och sen kolla vi på när massa barn spela fotboll, Alexander var väldigt sugen att springa ut och ta bollen :)) 
Efter det fick jag ett ryck att åka till Uppsala vilket vi gjorde:) I vagnen brevid Alexanders så satt det en liten bebis och jollra och Alexander trodde det var "Mia" och ville absolut att jag skulle ta upp henne så han kunde få hålla i henne gud så han kämpa för att få hålla i bebisen vilket han så klart inte fick :) Men han var glad hela resan. 
I uppsala träffa vi Jenny och käka lite lunch. 
Resan hem gick galant den med inget tjafs vi satt och räkna kor och hästar på vägen hem. Jag såg ingen häst el ko men Alexander såg dom både här och där så han måste ha extremt bra syn :) 
Nu är Alexander hos sin moster och Niklas och jag är på väg till uppsala för andra gången idag :) Är bjuden på middag av en nyfunnen vän :) 

Tack till alla er fina som läser min blogg och ger mig så mycket beröm för den. ❤❤❤

Vi hörs snart igen.
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2015-06-28 20:10:23

Tack för att du finns å ställer upp! Du är guld värd!! ♡

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela