heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

kontakt annons

Publicerad 2015-05-18 22:54:11 i

Ligger i min säng och kan inte sova. Så då tänkte jag göra något kreativt av tiden :) 
Så varför inte skriva en kontakt annons :) 
Min dröm man ska ha de tre h-na :) 
Först och främst ska han ha ett hjärta och sen även hjärna och humor. Han ska acceptera att komma på tredje plats i mitt liv. Första plats har mina barn och barnbarn andra plats har jobbet. Så tredje plats får han dela med mig :) 
Han ska inte vara rädd för att hjälpa till med hushålls arbete. Han får gärna ta tag i saker utan att jag först måste ha gett order om det räcker väl att jag är arbetsledare på jobbet :) Får gärna komma med överraskningar och planera olika saker så det inte alltid är jag som planerar och fixar. 
Han ska ha mycket humor och kunna få mig att skratta mycket och ofta:) Han ska vara omtänksam kärleksfull snäll ödmjuk. Och han ska tänka med det stora huvudet och inte det lilla :) Han ska inte ha behov av att söka någon annan vid sidan om utan vara helt nöjd med att få hänga med mig. :) 
Får gärna vara lite äldre än mig. Och med gråa tinningars charm :) 
Ja så ungefär är bilden av min dröm man :) 
Så är det nån av mina manliga blogg läsare som känner sig träffad tveka inte att höra av dig :)) 
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 05:01:39

det var bra.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela