heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Mat

Publicerad 2015-04-02 05:48:27 i

Nu har jag börjat äta lite smått. Äter nu 3 bars om dan och en riktig måltid. Men det var inte så härligt att börja äta som jag tänkt, är livrädd att jag ska gå upp igen och det vill jag ju inte behöver gå ner ett ex antal kilon till innan jag är nöjd. Men det gäller väl att hitta en balans så jag trevar mig fram lite försiktigt :) 

Det är en trött Anna som åker till jobbet idag. Det är hysteriskt på jobbet just nu och vi som är på plats får jobba för två :( Högen på mitt skrivbord växer för har inte hunnit med något kontors arbete den här veckan. Men det är bara le och se glad ut och hoppas det vänder snart :) 

Ha en fin skärtorsdag alla fina. 
Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-02 09:49:28

du fixar detta.jag finns där för dej.kram anki

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela