heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

12 veckor

Publicerad 2015-03-31 05:50:15 i

Nu har jag gått på den här dieten i 12 veckor och skulle ha träffat min hälsocoach idag men han är sjuk så jag vägde mig hemma i stället. Och vågen visar på minus 17.9 kg känner mig sjukt nöjd med det :) Det har inte varit lätt hela vägen men det har varit så värt det :) 
Nu börjar nästa fas i min viktminskning ska nu börja äta riktig lunch och den ska ätas enligt knytnäve metoden inget jag hört talas om förut men verkar inte så svårt att följa. Kommer självklart uppdatera här emellanåt hur det går för de som är intresserade :) 
Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-31 07:00:08

du är suverän

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela