heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Glad

Publicerad 2015-01-13 19:38:32 i

Känner mig oförskämt glad och lycklig just nu :) Tänk att livet kan vända så snabbt. Med tanke på hur jag mådde för bara en månad sen.
Beror ju såklart på många olika anledningar men den största är nog att det går så bra på min viktresa. Har snart klarat 10 dgr och är 5 kg lättare och 8 cm mindre i midjan :) Det går bra nu kan man säga :) 
Är stolt att jag klarat 10 dgr utan mat det är stort för mig. Nu är det bara 80 dgr kvar det går fort :) 
Insåg idag hur tiden rinner iväg när jag börja skriva semester schemat till i sommar. Den 15 mars (vilketbradatum) ska semester ansökningarna vara inne till mig. Så lite tidigt att lägga ut dom ännu men nu ligger dom klara inne datan och det är ju bra. Det går fortare än man tror:) 
Kram A 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela