heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

GLAD

Publicerad 2015-01-27 18:15:53 i

Tänk hur allt plötsligt kan vända :) 
Har haft en extremt dålig dag på jobbet och det känns ofta som jag stångar mitt huvud blodigt till ingen nytta :( Det är förbannat tungrott just nu och känner ingen arbetsglädje alls :(
 Så det var med tunga steg jag tog mig till Itrim efter jobbet för ett motivations samtal med min coach. Vi började samtalet med att jag fick ställa mig på vågen och helt plötsligt kändes denna dag så mycket gladare och ljusare.  Är så otroligt stolt och glad över mig själv och att jag klarat detta nu i 24 dgr det trodde jag faktiskt inte om mig själv :) 
Vill ni veta hur mycket jag tappat på dessa 24 dgr? :) Tada  8.4 kg känner mig som sagt sjukt glad och lycklig. Och detta resultat ger mig absolut motivation till att fortsätta denna resa 😊 Och just nu känns det som jag kan nå mitt mål 😊
Dessutom är vi en dag närmare söndag vilket jag längtar efter 😉
Ha det bäst alla fina.
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-28 04:51:43

Du är superdator.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela