heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Efterlysning

Publicerad 2015-01-02 05:36:03 i

I går när jag städa och dona hemma så kom jag på att jag behöver låna en borrmaskin och inte bara borrmaskinen utan ägaren till den också :) Har varken ögonmått el vattenpass och jag vill gärna att hyllorna hamnar rakt på väggen :) 
Så du man el kvinna som kan låna mig din borrmaskin och din tid tveka inte att höra av dig :) Jag bjuder på middag som tack för hjälpen 😊

På väg till jobbet nu för årets första arbetspass men det blir bara ett kort sådant för jag slutar kl 13 idag 😊
Åh det är "reseledaren" som kör bussen idag 😊ska bli kul och höra vad han har att säga.

Önskar er alla en toppen fredag 💖

Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela