heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 4

Publicerad 2015-01-07 18:24:49 i

Det går bra är varken hungrig el söt sugen. 
Men två av mina kära kollegor fick för sig att göra ägg smörgåsar med kaviar åh så gott. Men jag tog min drink och gick på rast kan man undvika frestelserna så gör jag det. 
Det var nån som började prata om semlor idag herregud finns det nåt godare jag kommer ju inte få nån i år 😢 Om man kanske inte kan frysa in en till min flyt period är över :) Nej jag ska självklart inte börja äta onyttigt efter mitt flyt men en liten semla kan väl inte skada 😊
Det var tårta på jobbet i dag men jag stod emot och tänkte på min klänning jag ska unna mig när jag klarat detta. För det finns inget annat alternativ än att klara det. Men det är nog det tuffaste jag gjort nån gång. Allt kretsar runt mat och fika vart man än tittar men nu gäller det att hitta annat att lägga fokus på. Jag är förvånad att jag inte är tröttare än vanligt borde ju rimligtvis va det med den lilla kalori mängd jag får i mig. När jag kom från jobbet och druckit min drink så tog jag fram gå bandet och gick framför tvn. Går inte spåret själv när det är mörkt och fick ju upp flåset bra även på gå bandet. 
Nu är det inte många timmar kvar så har jag även klarat dag 4 :) Tänkte väga mig på söndag och se om det hänt nåt då har det gått 1 v.
See you.

Kram A 😙  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela