heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 18

Publicerad 2015-01-21 19:20:31 i Allmänt

Nu börjar jag tröttna ordentligt på dessa drinkar vill inte se en choklad dryck så länge jag lever så känns det :) Men på måndag ska jag börja dricka drycker med 200 kalorier och jag hoppas jag hittar nåt gott. Fördelen blir att jag kommer få äta bars från måndag och det ser jag framemot.
Vågen visar hela tiden på minus och måttbandet också och det gör att jag orkar kämpa vidare. En nackdel är att brösten krympt avsevärt, köpte några bhar innan jul och dom satt lite hårt trots att jag spände på yttersta hakorna nu får jag knäppa på innersta och den är för stor. Synd man inte kan programmera in vart man vill tappa vikt :) Men men bara gilla läget :)

Vad händer annars då? Jo jag har träffat en underbar man som får mitt hjärta att slå lite extra, en man som jag trivs väldigt bra tillsammans med och som ofta får mig att skratta <3 En man jag hoppas få tillbringa mycket tid med :)
Tyvärr blev han smittad av magsjuka när han var här häromdan så får väl se om han vågar träffa mig igen :) Liten vakna i natt och kräktes x antal ggr men nu har hon inte kräkts sen tidigt i morse så det verkar ha vänt. Jag fick vända i uppsala igår morse för jag mådde jätte illa kallsvettades och kände mig konstig i huvudet. Trodde inte jag skulle klara mig hem utan att kräkas på bussen, men jag kräktes aldrig mådde illa hela dan igår men det blev inget mer än så. Varit hemma idag med för jag känner mig fortfarande yrslig. Så mycket skit som går nu. Hoppas våren kommer snart så alla blir pigga och friska:)
Vi hörs snart igen.
Kram A <3

Kommentarer

Postat av: Syster yster

Publicerad 2015-01-21 19:51:14

När får man träffa han som ditt hjärta slår lite extra för? Så glad för din skull <3

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-21 20:00:58

visst är kärleken underbar.kram.du är duktig.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela