heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dag 1

Publicerad 2015-01-04 18:53:56 i

Då är snart dag 1 avklarad och det tackar jag för :) Börja dagen med en äppel och kanel gröt skit äcklig om ni frågar mig fick känslan av att det var nån slags höns mat jag åt :) Men med mycket kanel så fick jag till slut i mig det. Men tveksam till om jag kommer äta det till frukost. 
Då solen visade sig så gick jag ut och gick en långpromenad på 11/2 timme. Det blev lite bitit i kinderna men skönt ändå.
Till lunch drack jag en choklad dryck betydligt bättre än gröten. Och till mellanmål har jag druckit en choklad shake. Måste dricka en drink till i kväll för att få i mig det jag ska men det känns som jag hellre går och lägger mig hungrig :) Fi fan vad detta kommer bli tuffa veckor men de tre första dgr är tydligen värst så jag hoppas det är sant och att dom inte lurar mig. Förutom huvudvärk i stort sett hela dan så mår jag ganska bra. Borde ju bli en chock för kroppen att bara få 600 kalorier per dag men den har nog inte fattat ännu att det inte blir mer än så :) 
Tack till alla er som tror på mig och som stöttar på både Facebook och med sms erat stöd betyder mycket 💖💖💖
Vi hörs imorgon igen om ni vill vågar och kan.

Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-01-04 19:47:30

Tror på dej.vi stöttar varandra.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela