heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dålig uppdatering

Publicerad 2015-02-14 05:58:15 i

Förlåt för extremt dålig uppdatering. Har liksom inte hunnit med min blogg livet rusar på och jag försöker som vanligt hänga med :) 
Det går jätte bra med min diet vågen visa på minus 10 kg och jag är extremt nöjd med det går in på sjunde veckan på måndag så halva tiden är gjord :) Är spänd på vad slut resultatet blir efter 12 v :) Men lär ju inte gått ner det jag vill då så bara kämpa på :) 

Den 31 Jan var jag och Ulle och kolla på flashdance shit säger jag bara vilken bra musikal man kastades tillbaka till 80 talet och alla minnen :) Den var se värd och jag skulle lätt kunna se den igen :) 

Har på börjat en jourutbildning på 9 utbildnings tillfällen så den 21 mars får jag förhoppningsvis ett kurs intyg på hur mycket klokare jag blivit:) 
Känns bra att få ytterligare lite mer kött på benen och verktyg att jobba med så jag kan hjälpa utsatta kvinnor och barn på ett bra sätt. 
Det är helt galet att kvinnojourer över huvudtaget ska behöva finnas. 

I dag är det alla 💖 dag. Jag ska på jour utbildning mellan 10 och 15 och sen blir det jag och världens sötaste lilla kille som får umgås i kväll :) Just nu ligger den lilla killen bredvid mig och snusar det låter så gulligt. Hans mormor borde också sova men jag är inte trött :) 
I går var han och jag ut till Fredrik och hans barn och hälsade på vi gick ner till ladugården och hälsa på alla tjurar :) Katt sa Alexander när han såg tjurarna dom har stora katter på landet :)) 

Jag önskar alla mina fina bloggläsare en underbar alla hjärtans dag och glöm inte att visa er kärlek till era nära och kära även de andra 364 dgr. 

Kram A 😙 

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2015-02-14 07:08:53

kram.ha en bra dag.du är duktig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela