heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Ledsamt

Publicerad 2014-09-12 06:06:08 i Allmänt

Fredag redan tycker veckorna går sjukt fort och jag försöker hinna med och få allt som ska göras gjort. Ingen lätt uppgift om du frågar mig, det är extremt tufft på båda mina enheter just nu och jag skulle behöva klona mig för att kunna vara på två ställen samtidigt el egentligen tre då det på kontoret inte blir gjort när jag inte har tid att sitta där. Slutar egentligen kl 13 idag men vet redan nu att jag inte kommer kunna åka hem då. Men bara gilla läget och hoppas det lugnar sig snart.
Jag är så glad och tacksam att jag har förmånen att jobba med den bästa personalen dom gör verkligen allt för att våra boenden ska få en meningsfull dag.
Dom är guldvärda 💞💞💞

På den privata fronten är det inte heller så kul jag kämpar på med en ledsamhet som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Känns som jag tappat orken att andas.
Och dessutom dras jag med förkylningen och hostan så har inte kunnat träna på två veckor vilket suger blir ju inte gladare direkt av att inte kunna träna.
I tisdags hade jag döttrarna med respektive pojkvänner och söta Alexander på middag vi åt tacos och Sanna hade gjort en äppelpaj som vi åt till efterrätt
Fick dom vackraste rosorna av mitt äldsta hjärta. 💝
I onsdags var finaste Johanna här och vi prata länge medans hon vaxa benen 😊
I går var jag över till finaste Anki som fyllde år 😊

I helgen ska jag göra så lite som möjligt och bara ta det lugnt och sova mycket slut som artist och behöver ladda batterierna.
Att bli kidnappad av en snygg man som tog mig på en sol semester skulle inte vara så dumt just nu 👜✈

Hoppas ni får en toppen fredag.

Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-09-12 06:13:44

Han dyker upp en dag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela