heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

maj

Publicerad 2014-05-01 18:36:23 i Allmänt

Vaknade till en snötäckt gräsmatta i morse:( Sjöng vi inte in våren igår?? Nåt gick väldigt fel kan man säga. Är väldigt glad att jag inte plantera ut mina tomater förra helgen som jag hade tänkt.
Vi åkte ut till stugan igår efter jobbet och grillade med underbara vänner:)

Var till läkaren häromdan med min rygg och tre remisser är skickade till olika instanser så får väl se om någon kan hjälpa mig så småningom.

I måndags fyllde världens bästa Ella 20 år så vi var där med presenter och sushi:) Tänk att hon redan är 20 och dessutom mamma till en underbar liten kille :)

Har lovat Liten räksmörgås till humor galan så bäst att sätta igång med det.




Kram A 😙

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela