heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Otrogen

Publicerad 2014-02-04 19:18:56 i Allmänt

Jag har varit otrogen eller är väl det fortfarande kan man säga. Jag vet liksom inte vem jag ska välja. Det finns så mycket bra hos dom båda samtidigt som det finns saker hos den ena som den andra inte har och tvärtom. Ni fattar vilket dilemma jag sitter i? :)
Och ni som tror att jag väljer mellan två män ni har helt fel:) Det handlar förstås
om telefoner. Har alltid gillat iphone men tycker den har för liten skärm, så då fick
jag låna en samsung av en vän och nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Tänk om man kunde plocka det man ville ha av båda och göra en egen telefon:) Hade ju varit perfekt.
Samsungen har ju större skärm och det är ju bra när man tex bloggar, vilket jag har varit extremt dålig på men nu kan det bara bli bättre:)
Nä men jag får helt enkelt fundera ett tag till :)
Vad tycker ni mina fina blogg läsare?
Iphone eller Samsung?

Kram A ♡♡♡

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2014-02-04 19:27:26

Samsung!!!

Postat av: Patrizia

Publicerad 2014-02-06 17:47:52

Samsung helt klart =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela