heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tung dag

Publicerad 2014-12-05 06:06:40 i

I onsdags var vi på mormors begravning. Min älskade underbara rara mormor finns inte längre.  Hon var den bästa mormorn  alla kategorier 💖 Hon var drottning I köket och jag älskade att hänga i köket medans hon laga mat och baka. Har så många underbara minnen av mormor och hon och jag kunde verkligen prata om allt. Är så glad och tacksam att jag fick just henne som mormor 💖
Det var min Litens första begravning och efteråt berätta hon att om det varit jag som legat i kistan så hade hon krupit ner bredvid mig i kistan och begravts med mig. Så söt 💟 
Försökte förklara att det kommer bli hon som får gå på min begravning. Kan inte ens tänka mig hur man tar sig igenom ens barns begravning ? Det finns inte på världskartan blir helt förtvivlad av bara tanken. 
Kram A 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela