heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tack

Publicerad 2014-12-14 21:17:45 i

Tack för all respons jag fick på mitt inlägg igår, hade en riktig tuff dag igår fattar inte riktigt varför har ju gått ett par månader sen jag gjorde slut. Men det var som om hjärtat inte tänkte logiskt. Men i dag känns det mycket bättre och det värmer verkligen när ni skriver 💖
I dag var finaste Ulle här och vi pratade bort några timmar. Tack finaste du för att du bryr dig och tar dig tid att komma över 😚

Har fortfarande ont i halsen så inget jobb för mig imorgon utan det blir ett läkar besök har verkligen inte tid med det här men har inget val. 
Det är som om all min kraft runnit ur mig.

Kram A 😚  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela