heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Över

Publicerad 2014-12-28 08:12:23 i

Då var julen över för den här gången och glad är jag för det :) Julen skapar alltid massa ångest inom mig så det är väl därför jag varit extra deppig så här innan jul. 
I år fira vid jul hos Ella och hennes lilla familj. Mina barns pappa var där också med sin sambo och hennes dotter. Det blev en riktigt trevlig julafton med god mat och många julklappar. Jag måste ha varit extremt snäll i år för fick jätte många fina klappar :) 

Sen i fredags har jag haft Alexander och jag är så glad och stolt att jag får vara hans mormor 💙
Att bli väckt av hans babblande på morgonen och hans leende när han ser att man vaknar det slår det mesta:) 
Igår kväll hade vi fina vänner på middag länge sen vi sågs så det blev en trevlig kväll. 
Önskar er alla en skön söndag 😊
Kram A 😙  

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-28 11:59:13

detsamma

Postat av: Jenny

Publicerad 2014-12-28 15:36:16

Tack för den goda och trevliga middagen. Ni är så underbara vänner. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela