heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Jobb

Publicerad 2014-12-16 18:09:28 i

Jobbat idag och det har gått hyfsat bra, men tänk att halsont kan slå ut en så. Är på långa vägar inte bra men har inte tid att vara hemma och tror bestämt att jag varit saknad :) 
Efter jobbet var jag på ett möte som ska hjälpa mig att få en skjuts på min vikt resa och kommer självklart blogga om den. Den 6 januari kör vi :) 

I går kväll kände jag att jag behövde lite kärlek så åkte hem till Ella för att gosa med Alexander han behöver bara se mig så ska han upp i famnen. Jag kan inte bli annat än på strålande humör när jag träffar han så mycket kärlek 💙💙💙
Så inte nog med att jag fick kärlek från barnbarnet alla mina barn var där så vi åt en trevlig middag tillsammans 💖💖💖
Så var på ett betydligt bättre humör när jag kom hem än när jag åkte 😊

Nu måste jag ha koll på chauffören så han inte åker av vägen tycker det går lite vingligt.:) 

Kram A 😚 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela