heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. VÀlkommen att hÀnga med.

😍

Publicerad 2014-12-10 17:19:26 i

Var barnvakt Ă„t mitt Ă€lskade barnbarn i helgen. Han Ă€r sĂ„ bedĂ„rande. I lördags var vi i Solna pĂ„ julbord med min slĂ€kt och han skötte sig exemplariskt. SnĂ€lla syster hĂ€mta oss och körde sen hem oss 💖
Jag hinner inte sĂ„ mycket hĂ€r hemma nĂ€r jag passar Alexander för han Ă€r överallt bĂ„de högt och lĂ„gt och Ă€r total orĂ€dd sĂ„ det gĂ€ller att ha koll sĂ„ han inte slĂ„r sig fördĂ€rvat :) 
PĂ„ lördagen vĂ€ckte han mig med sitt babblande kl 6 och jag kan inte annat Ă€n att le finns det nĂ„got bĂ€ttre sĂ€tt att bli vĂ€ckt pĂ„? :) Inte om ni frĂ„gar mig :) Älskar att vara mormor 💙💙💙

Idag ligger jag dĂ€ckad har jĂ€tte ont i halsen och sĂ„ fort jag stĂ€ller mig upp sĂ„ snurrar allt :( SĂ„ sovit i stort sett hela dan. KĂ€nner mig stressad att inte kunna gĂ„ till jobbet men hur mycket jag Ă€n vill sĂ„ kan jag inte ens sitta upp nĂ„n lĂ€ngre stund Ă€n mindre ta mig till jobbet :( Tur jag har kompetenta kollegor som kan ta över mina enheter tills jag piggnat pĂ„ mig. 

Är han inte bedĂ„rande söt mormors lilla hjĂ€rta 💖💖💖
kram A 😚

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-12-10 18:06:30

Han Àr jÀtte go

Postat av: Anneth

Publicerad 2014-12-10 21:26:33

Urgullig.

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela