heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Trött

Publicerad 2014-08-27 05:47:59 i Allmänt

Så trött så att jag skulle kunna stå och sova. Förstår inte var denna trötthet kommer ifrån. Visserligen går jag upp väldigt men å andra sidan så lägger jag mig ju i tid eller försöker komma i säng i tid :) Fast det är sällan det blir mer än 5 timmars sömn och det kanske är för lite nu när mörkret är här. Men det är bara kämpa på om 4 månader vänder det och går åt rätt håll det gäller att vara optimist även om det är svårt :)
Igår efter jobbet köpte jag och Liten mat med oss och åkte till Ella och mitt söta barnbarn 💙 Han har lärt sig gå riktigt ordentligt nu så han gick stolt mellan oss när vi satt på golvet. Ni skulle sätt hans ögon dom stråla av lycka. Vi fick det förevigat på film :)

Min äldsta dotter är i Turkiet med en kompis och dom verkar ha det hur skönt som helst blir inte alls avundsjuk på bilderna hon skickar :)

Ja då var det lillördag idag då :) Två morgnar kvar att gå upp innan sovmorgon :)

Ha en toppen onsdag alla fina.

Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-08-27 05:51:47

gomorrn ha det bra dag

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela