heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Dagen D

Publicerad 2014-08-26 04:35:34 i Allmänt

Då var vägnings dagen här :)
Hade tre månaders slit med tidiga morgon pass och lchf kost gett nåt resultat? Eller det har jag ju känt att det gjort men räcker det enda fram? Har jag nåt mitt delmål?
Jag tror på det där med att sätta upp mål att man har en bild i huvet hur det kommer att se ut :) Och varje gång det är kämpigt så tar man fram bilden och kämpar på lite till :)
Vill ni veta hur det gått? Klart ni vill :)
Har på 3 månader gått ner..........
Tada 15,2 kg 😊 så känner mig sjukt nöjd med det :)
Så nu ska jag bestämma nästa tre månaders mål :)
Återkommer när jag bestämt vad det blir.
Nu är jag på väg till gymmet för löpträning och styrketräning 💪
Önskar er alla en toppen tisdag.

Kram från en rätt så nöjd Anna 😚

Kommentarer

Postat av: Björn

Publicerad 2014-08-26 05:10:14

Grattis

Postat av: anki

Publicerad 2014-08-26 05:12:38

Fan va du är duktig.kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela