heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

50 år

Publicerad 2014-08-25 06:13:57 i Allmänt

I torsdags fyllde min sambo 50 år. Jag gick upp och gjorde frukost åt han och väckte han när den var klar han fick den inte på sängen ( jaggillarintesmulorisängen).
Av mig fick han en kryssning så kl 18 i torsdags så drog vi iväg med birka. Och det blev en väldigt trevlig resa som resulterade i två nya vänner :) Tänk vad en bordsplacering kan leda till :)
Det blev inte så mycket dans denna resa men desto mer prat med de nya vännerna :)
När vi gick av båten i fredags så åkte vi och hämta 5 kg kött. Sen åkte vi till Martin Olsson och shoppa loss. Efter det blev det ÖB och maxi sen plocka vi upp min äldsta dotter mitt barnbarn och Inez sen kan jag lova att vi hade en full lastad Volvo :) Drog ut till stugan och började göra tårtor till festen.
På lördagen började gästerna ramla in vid 14. Har aldrig haft öppet hus förut och kände mig lite nervös hur det skulle gå men det gick galant och jag tror att alla gäster fick sig nåt att äta och dricka :)
Tyvärr hade vi inte vädret med oss kl 13 stod regnet som spön i backen och party tälten läckte som såll :( Men min kreativa mellan dotter löste det hela med plastpåsar och silver tejp :) Så när gästerna kom kunde de sitta under ett torrt tält :)





Tyvärr har jag inte en enda bild från när gästerna hade kommit då min mobil inte kände för att ta kort :(

Måndag idag och det betyder skrot träning i kväll den sista tyvärr för den här gången.

Ha det bäst.

Kram A 😙

Kommentarer

Postat av: anki

Publicerad 2014-08-25 07:30:41

Gomorrn det är kul att läsa din sida.min karl ligger som en dö sill.ha det bra idag .kraaaam

Postat av: anki

Publicerad 2014-08-25 07:34:24

Gomorrn det är kul att läsa dina sidor.det var kul att dagen gick bra fast regnet.hade också villat vara där. Ha en bra dag. Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela