heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tråkigt

Publicerad 2013-09-30 19:57:20 i Allmänt

Har haft en mindre rolig dag på jobbet. "Min" sjuksköterska har sagt upp sig och det känns så tråkigt:( Och det roliga i kråksången att jag har sagt flera ggr den senaste månaden att jag funderar på att säga upp mig, men då har jag fått tillsägelse av sjuksköterskan som sagt tänk inte tanken. Och nu har hon gjort mer än tänkt tanken:( Ingen rättvisa i det inte:) 
Arbetsdagen slutade i alla fall med att jag träffa en människa som jag inte känner så väl men som ändå fick mig på bra humör och plötsligt känns det inte så mörkt längre:) 
Morgondagen blir spännande och jag hoppas mitt förslag går hem hos den jag ska träffa:) Jag vet att ni blir nyfikna nu men lugn och fin nu för eller senare kommer jag att berätta även för er. Men vill ju inte avslöja något innan allt är klart för då kanske ni snor min affärsidé:) 

Jag blev så full i skratt när jag gick på bussen imorse, det var nämligen " reseledaren" som körde. Vet inte om han varit det eller om han vill bli det:) Men han pratar och pratar och jag tror ingen på bussen uppskattar det då nästan alla vill sova. Men för mig får han gärna prata hur mycket han vill tycker bara det är lite trevligt, och som den kontrollfreak jag är så kan jag ändå inte sova på bussen:) 
Nu ska jag färga håret:) 

Hörs igen om ni vill vågar och kan:) 

Kram A ❤️

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-10-02 21:31:09

Vad ska du hitta på om du ska sluta på Årsta? Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela