heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Jobb

Publicerad 2013-09-26 21:09:18 i Allmänt

Har jobbat idag och det var kul att vara på g igen:) 
På em var jag på värdegrundsledar utbildning och där prata vi om samtal och hur viktigt det är att man är närvarande och verkligen visar att man lyssnar till den som pratar. Men man lever inte alltid som man lär:) 
På fika rasten såg jag på min mobil att jag hade 4 missade samtal från min svärson och jag ringde upp han. Och då visade det sig att vattnet hade gått på min gravida dotter. Och kan väl säga att jag inte var särskilt deltagande resten av utbildningen:) 
Nu har värk arbetet kommit igång så kanske det kommer ut en liten bebis när som helst:) 
Återkommer:) 

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela