heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

TRÖTT

Publicerad 2013-10-15 19:27:57 i Allmänt

Har varit väldigt trött idag, förmiddagen gick jag som i dvala. Inte kul att känna så. Just nu är jag inne i någon svacka tycker inte att mitt jobb är så roligt. Känner så ibland och vet att det vänder men förbannat jobbigt när man är inne i en sån period man tillbringar ju i alla fall minst 9 timmar om dagen på jobbet. Vet inte om det kan bero lite på att "min" sjuksköterska slutar och inte veta vem som kommer efter henne skapar ju lite oro. Tänk om jag inte alls kommer överens med den personen. Fast å andra sidan gör personen bara som jag säger så ska vi nog komma bra överens hihi.
 Men ja det visar sig väl och jag har inget att säga till om vem som anställs så bara gilla läget.
Imorgon är det PT dags igen, och nä inte ens det känns kul heller just nu. Men jag följer min periodiska fasta och jag var och träna igår. Sa till Susan idag när vi åkte hem att jag var jätte sugen på lösgodis och söt sugen har jag ju inte varit sen jag började min vikt resa. Men kanske för att jag inte är på mitt bästa humör som godis suget kommer vad vet jag. Men jag vet i alla fall att jag stod emot sötsuget och köpte mig en påse nötter i stället :) Klapp på axeln till mig:)
Har funderat på kvinnan jag låna ut min telefon till igår och undrar fortfarande vad hon kom ifrån och vart hon var på väg, frågor som jag aldrig kommer få svar på.
 
Nä nu kan jag inte sitta här och svamla ska ta tag i disken. Barnen har varit snälla idag, Liten tog tvättstugan och min äldsta lagade maten så då är det ju inte mer än rätt att jag diskar :)
 
Vi hörs igen om du vill vågar och kan :)
 
Kram A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela