heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tack

Publicerad 2013-10-13 16:21:35 i Allmänt

Vill tacka alla härliga människor som läser min blogg. Har fått så mycket feedback att jag har en trevlig blogg och många som läser den blir glada😃
Så tack för att just du tittar in och läser om mig och mitt liv❤️
Jag försöker inte försköna mitt liv utan skriver som jag känner mig just för stunden. Det går upp och ner, men för det mesta är jag en glad skit med glimten i ögat som gillar att retas och få folk att skratta 😃

Många av er undrar hur gammal min "Liten" och hon är nyss fyllda 17 år. 
Men för det första så är hon min yngsta och kommer alltid vara min Liten och för det andra ogillar hon att jag kallar henne för Liten så då gör jag det bara därför 😃



Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela