heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Stockholm

Publicerad 2013-10-22 20:21:20 i Allmänt

Har varit i Sthlm hela dagen idag. På nordisk vårdkonferans, så nu är man fullproppad med ännu mera kunskap:) 
Jag blir så fascinerad hur Stockholmare stressar. Jag har ju själv bott och är uppvuxen i Sthlm men då fatta jag ju aldrig hur stressad jag var, man följde ju bara med mängden liksom. Och faktum är att idag när jag åker tunnelbanan så börjar jag automatiskt stressa jag också. Och man är ju liksom tvungen att hålla deras tempo för annars finns det risk att bli nertrampad av alla stressade människor. Tänk att ha det så där varje dag. Man står packade som jävla sillar och dessutom hade någon ätit vitlök så det lukta så äckligt så jag höll på att spy. Nä tacka vet jag bussen ingen trängsel där inte, och ingen stress när man ska gå av:) 
När vi kom till tekniska högskolan idag så stod vi där och vänta på en kollega till oss. Och medans vi står där så säger Kicki varför glor alla så på oss? Sen kom hon på svaret själv, dom glodde säkert för att vi stod stilla medans alla andra sprang förbi:)
Så jag glädjer mig åt att ta bussen till Uppsala imorgon:) 

Ha det bäst :) 

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela