heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Retas

Publicerad 2013-10-16 18:29:31 i Allmänt

Jag gillar att retas och i morse när jag klev på bussen tänkte jag reta en av mina medresenärer:) Vi är oftast samma människor som åker den här tiden och alla har "sin" plats. Jag satte mig på en plats där en kille alltid brukar sätta sig. Så när han gick på så blev han helt förvirrad för att jag satt där;) Till slut satte han sig där jag brukar sitta. Men han blängde på mig med arg blick ett par ggr under resan, jag log mot han varje gång och det slutade med att han log tillbaka och nickade åt mig när han gick av:) 
Tänk vilka vane människor vi är. Jag gör alltid samma sak på morgonen i exakt samma ordning varje dag:) Är glad att jag har badrummet för mig själv på morgonen så man slipper "köa" för att komma in:) 
Det blev en lång dag för mig idag men det man inte har i huvet får man ha i fötterna 😃


Fick den här fina bilden på mitt söta barnbarn igår, saknar den lilla raringen ❤️

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela