heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Polis

Publicerad 2013-10-20 20:17:14 i Allmänt

Jag fattar inte varför jag blir så stressad när jag ser en polis bil när jag är ute och kör bil? Har ju liksom inget att dölja. Bilen är både skattad besiktad försäkrad och alla lampor är hela. Jag har körkort och är nykter. Så vad blir jag så stressad för?? 
Fan nu kom jag på mitt körkort går ut den 7/11 fan det är ju snart. Helvete nu måste jag fixa ett kort snabbt. Har ju inget annat att legitimera mig med än körkortet. Vad händer om man åker med körkort som gått ut?? Har jag anledning att oroa mig då om polisen stoppar mig?? Helvete att jag inte tänkt på det tidigare det måste jag skrivs upp på min to do lista. En sån lista jag för övrigt inte kan ha enligt min Liten. Jag är tydligen för gammal för det?? Ähh tror hon att man inte har några saker att göra när msn fyllt 40? Då tror hon helt fel kan jag upplysa henne om :)) 
Nä nu måste jag leta upp en fotograf. 

Kram kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela