heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Olydig

Publicerad 2013-10-07 05:55:53 i Allmänt

God morgon :) 
Nu har jag varit olydig igen :) Råkade väga mig igår opus:) Vågen står ju där i badrummet och det är så svårt att tjuvkika lite då:) Men nu har liten gömt vågen eller gömt och gömt var ju synd att påstå:) men den står inte i badrummet längre. Och ja jag är sjukt nöjd med viktresultatet:) 

Nu är det åter igen en ny vecka med nya utmaningar, just nu ser det ut att bli en ganska lugn vecka men det kan förändras fort:) Är glad så länge det varar :) 

Önskar er alla en toppen måndag <3 

Kram A <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela