heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Maktlös

Publicerad 2013-10-23 20:52:15 i Allmänt

Det har varit ett händelserikt dygn. Och jag känner mig maktlös som mamma. Jag mår så dåligt när någon av mina barn har ont eller är plågade/ledsna av olika anledningar. Jag vill ta över deras känslor och smärta, vill inte att de ska behöva lida. De är ju de finaste jag har och vill att de ska få leva sina liv friska och lyckliga <3 
Just nu sitter jag själv hemma efter en dag på akuten med min mellan tjej och hennes lilla bebis <3 Då de inte kunde lägga in henne på lasarettet här så fick hon åka till Uppsala för att få en säng plats. Hennes pojkvän och min äldsta följde med som stöd och för att ta hand om bebis. Själv vill jag bara brista ut i gråt och bli av med känslan av maktlöshet just nu.... 

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela