heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Ljuger

Publicerad 2013-10-21 05:55:57 i Allmänt

Min syster säger att jag åker i fängelse om jag kör med ett körkort som gått ut. Ett tremånaders fängelse straff får man tydligen. Men jag tror hon ljuger eller jag vet att hon gör det för att skrämma mig :) Men har jag inte hunnit fått mitt nya kort tills den 7/11 så låter jag helt bli att köra så klart, svårare än så är det ju inte :) Fast om det nu stämmer det syrran säger så kanske man skulle passa på och få en liten "semester" på tre månader låter ju fett skönt hi hi. 

Det var inte lätt att gå upp i morse ogillar de här tidiga morgnarna allt mer:( 
Men det är ju bara att gilla läget och när man väl tagit sig ur sin gosiga säng så går det ju bra. Idag står jobb och träning på to do listan 😃👍

Önskar er alla en toppen måndag ❤️

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela