heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Konditions test

Publicerad 2013-10-10 20:53:13 i Allmänt

Var skit nervös när jag satt på gymmet och vänta på min pt. Skulle göra konditions test och styrke test. Mina tankar gick i 180 när jag satt och väntade och tänkte på hur jag skulle ta mig ur det här:) Men hon hade ju redan sett mig så det verkade ju väldigt konstigt om jag helt plötsligt försvann. 
Fick börja med att göra konditions testet, försökte prata mig ur det och sa att jag har urdålig kondition så inte behöver vi lägga ner energi på att ta reda på hur dålig:) Men nej hon skulle prompt ha upp mig på löpbandet. 12 min tog testet och det visade ju så klart det jag redan berättat för henne, dålig kondition:) Jag trösta henne och sa nu kan det bara bli bättre, då log hon och sa att hon gilla min attityd:) 
Sen var det då styrke testet. Fick börja med plankan och där blev hon faktiskt imponerad klarade 1min och 45 SEK inte illa för en sån otränad:) Jägarstolen klarade jag hela 15 SEK katastrof och 12 armhävningar klarade jag inget vidare det heller. Men om tre månader ska jag göra ett nytt test och då fan ska jag vara bra mycket bättre än idag:) Så jag har lite att jobba med fram över, så lyser jag med min frånvaro så vet ni varför, jag kämpar på gymmet:) 

Tror inte att jag kommer ur sängen imorgon mina muskler protesterar redan:) Så kära kollegor som läser detta er Driftledare jobbar hemifrån imorgon 😃
Nu är jag på g 👍

Kram A ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela