heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Knäpp 😃

Publicerad 2013-10-04 06:26:02 i Allmänt

Blev stolt över mig själv igår. Var jätte trött efter jobbet och hade ingen lust att träna. Och när jag var på väg till gymmet och passerar stationen  då står min buss mot Enköping inne. Så min första tanke är att jag hoppar på bussen och skiter i att träna, men tanke nr två sa åt mig att skärpa till mig och gå och träna så då gjorde jag det :) Och det ångrar jag inte en sekund. 
Jag både ser och känner att det hänt saker med min kropp, och jag vill så gärna väga mig och få det jag känner och ser bekräftat. Ja jag är lite knäpp och en kontrollfreak 😃
Känns som en evighet till december när jag får väga mig, men men bara kämpa på med kost och träning och hoppas på strålande resultat i december 👍

Nu ska jag byta buss. Vi hörs igen om ni vill vågar och kan 😃❤️

Kram A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela