heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Hi hi

Publicerad 2013-10-13 11:24:21 i Allmänt

I fredags var jag på bolaget åt min sambo och när jag ändå var där så tänkte jag att jag köper några cider åt mig:) Hitta skogsbärs cider och den tycker jag är god så tog 2 såna. I går kväll knäckte jag en av dom och den gick rakt upp i huvet och det blev väldigt snurrigt :) De som känner mig vet att jag inte tål så mycket och det börjar ofta snurra efter två klunkar, men nu blev det väldigt snurrigt:) Jag titta på flaskan och då stod det extra stark. 7% inte konstigt att det snurra till:) 
Men trots stark cider så blev det en väldigt trevlig kväll 😃

Nu drar jag till Sthlm. 

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela