heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

God morgon

Publicerad 2013-10-05 10:40:46 i Allmänt

Ja jag har ju varit uppe ett tag. Skrivet rent protokollet från styrelse mötet i torsdags skönt att ha det gjort inte ha det hängande över sig. Nu ska jag bara läsa igenom det och sen skicka det vidare till övriga styrelse medlemmar:) 
Vet inte riktigt om jag ska dra igång en stor städning innan jag ska ge mig iväg till kvällens aktiviteter eller om jag ska skriva en matsedel till nästa vecka och åka och storhandla. Hmm svåra val man står inför:) 
Städar faktiskt hellre än att handla så det lutar nog mot städningen:) 
Ha en toppen lördag alla härliga <3 

Kram A <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela