heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Frukost

Publicerad 2013-10-12 11:42:59 i Allmänt

Fick ett god morgon mms i morse från världens goaste lilla kille ❤️

Nu har jag tänt en brasa i öppna spisen:) Dricker en kopp te och tittar på Nyhetsmorgon :) En ganska lugn och skön start på dagen:) 

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för under dagen kanske bara sitta kvar här i soffan och bara mysa :) 
Träningsvärken är 100 ggr värre idag, och min PT vill att vi träffas på onsdag igen men vet e fan om jag vill det 😃
Jo klart jag vill för om tre månader ska jag slå alla resultat med hästlängder 👍

Önskar alla härliga en skön lördag ❤️

Kram A ❤️


Kommentarer

Postat av: Mathias thörnros

Publicerad 2013-10-12 13:54:08

Ja du vart ju bjuden på tårta men du hade ju så mycket att göra!!!!!!! Tydligen inte!!!!!!

Svar: Äter inte tårta kära bror. Och har planer för kvällen så hann inte till strömma 😃
heltfantastisk.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela