heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

29

Publicerad 2013-10-09 06:23:09 i Allmänt

29 dagar har jag nu gått på periodiska fasta och lchf, och det går fortfarande lika bra. Jag mår alldeles utmärkt och sötsuget är helt borta:) Min kropp håller på att förvandlas till det bättre. Alla uppmuntrande komplimanger jag får toppar min motivation:) 
Det känns så skönt att äntligen ha hittat sin grej, behöver inte leta längre i denna djungel av dieter eller bråka för att få en vikt operation. 
Efter jobb idag blir träning och imorgon kväll har jag en date med min PT :) 

Ha en härlig onsdag. ☀️

Kram A ❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela