heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Veckans som gått

Publicerad 2013-11-30 17:43:28 i Allmänt

Efter ett bra pepp samtal med min pt så är jag på banan igen:) Tack snälla Isabell för att du fick mig att inse att jag inte är värdelös <3 
Tisdag och onsdag blev det lång promenad med Johanna och Alexander fick följa med i vagnen:) Tack även till dig Johanna som får ut mig, vet att det inte är ett lätt jobb då jag hatar både mörker och kyla. Så vi fortsätter med våra promenader imorgon och på måndag har jag pt tid igen:) 

I torsdags mådde inte min mellan dotter så bra så hon fråga om jag kunde natta Alexander så hon kunde gå och lägga sig och självklart gjorde jag det. Min plan var att natta Barnbarnet och sen ta ett långt varmt bad, men den lilla killen hade helt andra planer:) Han var hur pigg som helst och avfyrade leende och skratt på löpande band. Så söt så jag bara smälter han kommer inte att få svårt att övertala mig när han blir större :) 

Kl var nog närmare halv elva när han somna i min famn men det gjorde inget bada kan jag ju göra en annan dag:) 

Jag fick en sån vacker blomma av personalen på mina enheter för ett tag sen och jag blev så glad och överraskad. Dom tyckte jag behövde lite uppmuntran och där av blomman. Det är den trevligaste gåvan när den kommer utan att man förväntar sig det:) 
Tack så jätte mycket mina kära kollegor <3 

Älskar orkidéer och alla vet ju vi det här laget att rosa är min färg:) 

Idag har jag fikat med Johanna, ja vi är inte bara ute och går:) 
Sen blev det lite shopping och nu har jag julpyntat i stugan lite:) Det börjar bli så mysigt här ute. Kan vi bara få in toaletten i stora huset så blir det perfekt:) Man fryser ju häcken av sig varje gång man måste utföra sina behov:) 

Nä nu måste jag ladda i spisen så inte elden slocknar. 

Ha det bäst <3 

Kram A <3 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-12-06 10:14:54

Absolut!!!! Och fler promenader blir det 😛 super glad att jag träffat dig!!! ❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela