heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Val

Publicerad 2013-11-05 20:43:35 i Allmänt

Det regnade och var små kyligt imorse men jag valde att inte irritera mig på det. Utan var glad att jag är frisk och kan gå ut. Att jag måste gå upp tidigt på morgonen betyder ju att jag har ett jobb att gå till:) Det är lätt att hänga upp sig på allt det negativa men tänkte vända på den trenden. Nu ska jag tänka positivt och vara glad för allt jag har i mitt liv :) Tror att det funka lite i alla fall för kände mig glad och pigg när jag kom till jobbet trots dåligt med sömn:) 
Nästa tisdag ska jag gå och lyssna på Kay Pollack "Att välja glädje" hörde han för tio år sen och han säger så klockrena saker och ibland behöver man påminnas lite om hur man ska tänka. Att man tex väljer om man vill vara ett offer det fatta jag inte för tio år sen, men det är ju självklart egentligen. Om du tillåter någon att trampa på dig så gör dom ju det. Det tog mig många föreläsningar och många lästa böcker innan det ljuset gick upp för mig:) Men nu är det ingen som sätter sig upp mot mig för idag vågar jag säga ifrån när jag tycker något är fel. Och det kan jag tacka både Kay och Mia för:)) 

Nu vill tydligen mitt barnbarn ha mormor tid enligt hans moster:) Fast egentligen tror jag att det handlar om att hon inte vill bära på han längre:) 

Hörs snart igen. 

Kram A ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela