heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Utmaning

Publicerad 2013-11-18 05:51:19 i Allmänt

God morgon alla härliga. 
Jag tänkte köra en utmaning med plankan i 14 dgr. Jag börjar imorgon och då tar jag tid hur länge jag kan stå i plankan, och sen gör jag den övningen varje dag i 14 dgr. Och den sista dagen klickar jag mig igen och ser då hur mycket längre jag kan göra den:) 
Är det någon som vill hänga på och utmana sig själv? :) Vi kör imorgon. 

Då var det en ny vecka med nya utmaningar. Den här veckan läggs fokus på träningen, det blev ingen träning alls förra veckan då jag hade fullt upp varenda kväll men den här veckan ser betydligt lugnare ut:) 

Önskar er alla en toppen måndag ☀️

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela