heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

TRÖTT

Publicerad 2013-11-04 05:52:13 i Allmänt

Jag börjar verkligen ogilla dessa tidiga morgnar :( Så trött på att kl ringer 4. Jobbigast är det när det är den mörka årstiden alltså nu. Det är bara mörkt. Så antingen får jag se mig om efter ett nytt jobb närmare hemmet eller så får jag sluta gnälla och hoppas att min trötthet snart vänder:) 

I helgen var vi på kyrkogården och tände ljus. Det är så fint med alla tända ljus. 

Nu är jag på väg till jobbet och efter jobb blir det träning. 

Önskar er alla en toppen måndag<3 

Kramar A <3 





Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-11-04 07:54:59

Det är tur att din dotter är liiite bättre på att fota än vad du är ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela