heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Orkar inte mer

Publicerad 2013-11-17 17:58:01 i Allmänt

Så länge jag kan komma ihåg så har jag anpassat och gjort som alla andra i min omgivning velat. Har alltid försökt vara alla till lags och sett till att vi hållit kontakten. Men nu orkar jag inte längre har blivit besviken, ledsen, sårad och arg så många ggr så nu skiter jag helt enkelt i det. Så de personer som inte orkar anstränga sig för att vara en del i mitt liv ni behöver inte. Jag tänker inte längre vara den som hela tiden hör av mig eller kommer med idéer om vi ska hitta på något. Orkar inte känna den sorg jag känner varje gång jag blir besviken. 
Jag vill ha en två vägs kommunikation med människor i mitt liv inte en envägs kommunikation. Tänker inte längre fokusera på det som inte vill vara i mitt liv utan lägga all tid och energi på det som verkligen vill det. 
Synd att det tagit mig 42 år att komma till denna slutsats, men men bättre sent än aldrig. 

Var rädda om er och varandra. Och ta aldrig någon föregivet ❤️❤️❤️

Kram A 💝



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-17 19:43:17

bra text

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela