heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Inställd

Publicerad 2013-11-06 20:51:05 i Allmänt

Gick upp lite tidigare i morse för att ta en buss tidigare. Men det var ju helt onödigt visade det sig då den bussen aldrig dök upp. Men har ju valt att vara positiv så brydde mig inte så mycket utan stod och log lite för mig själv när några av de övriga passagerarna muttrade om att det var ett jävla sätt att bussen inte kom. Men jag tror att busschauffören hade en god anledning att inte komma till jobbet just idag:) 
Tar den tidiga turen imorgon också och hoppas på bättre tur:) 

Nu ska jag gosa lite med barnbarnet innan läggdags❤️

Kram A ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela