heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Incest

Publicerad 2013-11-10 17:53:19 i Allmänt

Lördagens första föreläsningen handlade om incest och sexuella övergrepp. Jag fattar inte hur människor är funtade som har sex med barn??? Vidriga svin är vad dom är. Det är det värsta brott jag kan tänka mig. Och det värsta är att 53% av alla incest fall är pappan förövaren!! Hur kan man vilja ha sex med sitt barn eller vilket barn som helst??? Jag blir så illa berörd och började nästan gråta under föreläsningen. Det är helt vidrigt. 
Dessa barn blir ju oftast förstörda för resten av sina liv. En del skadar sig själva genom att skära sig andra börjar missbruka sex, ja listan är lång på vad som händer med dessa barn. 
Så det blev en tung lördags fm. 
Efter föreläsningen var jag på en workshop som handla om feministen och alla fördomar som finns. Ganska intressant föreläsare och jag visste faktiskt inte att det fanns så många fördomar om feminister. Och att vi som jobbar i kvinnojourer är mans hatare det var också nåt nytt. Jag är absolut ingen mans hatare men däremot hatar jag de svinen som ger sig på barn. 
Vi feminister har inte tid att hata män. Vi har fullt upp med att hantera konsekvenserna av kvinnohat. 

Johanna och jag tog tåget till Västerås där vi blev hämtade av hennes kille, när vi kom till Enköping hämtade sambon mig och vi åkte till stugan. 
Hade haft huvudvärk hela dan och plötsligt när jag log i soffan så fick jag sån smärta i huvet så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Aldrig haft så ont. Det gick över efter en kvart, men fick en ny attack några timmar senare och den ännu värre än den första trodde ärligt huvet skulle sprängas sönder. På fm idag fick jag ett anfall till men dock inte lika kraftigt som i natt. Jag blir rädd och orolig och undrar så klart vad det är som gör så vansinnigt ont? Tumör?
För högt blodtryck? Får väl kolla upp vad det kan vara men vet inte om jag vill veta svaret:( 

Kram A ❤️ 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-10 18:27:49

du måste vara rädd om dej.vila

Postat av: Gunilla

Publicerad 2013-11-11 07:46:49

Anna du måste ta detta på allvar vänta inte med att ringa doktorn kramar till tusen G

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela