heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

God natt ❤️

Publicerad 2013-11-07 22:44:31 i Allmänt

Dagen har gått i utbildningens tecken:) 
Först värdegrundsledar utbildning mellan 13 och 16. Och mellan 18-21 utbildning i rättsprocessen. Oj oj stackars mitt huvud är sprängfylld med information. Känner att jag törstar efter kunskap just nu och idag har jag verkligen fått det:) 
Så länge du lär så lever du sa en klok man igår, och leva vill jag göra många år till:) 
Men nu ska jag hoppa i säng. I morgon är en ny dag med spännande saker på gång så kika gärna in här då så ska jag berätta vad jag ska pyssla med imorgon och på lördag:) 

God natt alla härliga ❤️

Kram A ❤️



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-08 05:21:54

jag är nyfiken. jag tittar in.väntar på färdigt kakel. kram. ha en bra dag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela