heltfantastisk.blogg.se

Min blogg kommer att handla om mitt liv mina tankar och min viktresa. Välkommen att hänga med.

Tufft

Publicerad 2013-12-12 19:44:09 i Allmänt

Slut som människa känner jag mig som idag. Herregud vilken action det är på mitt jobb just nu inte en sekunds lugn utan det går i 180 hela tiden. Och inte bara att det är full rulle ljudnivån är inte av denna värld så man vet att man lever när man lämnar jobbet:) 
Men som den positiva människa jag är så är jag ju tacksam att jag har ett jobb och kan betala mina räkningar:) 
Jag undrar hur många av våra politiker som skulle klara 15 min på min enhet skulle gissa på ingen:) 

Idag kommer mellan dottern hem och mitt lilla barnbarn har inte sett dom på 14 dgr så det ska bli trevligt att få hem dom igen:) 

Alexander ser nog ut så här när jag är klar med han :) Problemet är bara att jag inte använder läppstift:) 

Finns det någon sötare bebis? :) Nä det finns det inte om ni frågar mig :) 

Vi hörs imorgon igen:) 

Kram A ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela